< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier
Ten design interieru u Volva S80 byl zamer a v tomto ohledu se celkem povedl. Je to proste skandinavsky design, takova automobilova Ikea. Je to ciste, geometricke a zpracovanim pomerne kvalitni. Neni tam zadna luxusni rozmarilost, ta ani nebyla zamerem. Vypada to rozhodne lepe nez rozvrzana moderna u E60. Co je u Volva S80 pruser je cela partie kolem predni masky, ta se tezce nepovedla, ale treba zadek vypada stale dobre.
Hlavni vyhodou S80 je pomer cena/vykon u ojetiny, ono na trhu neni moc aut ve vyssi stredni, kde ctyri roky stare auto koupis nekde mezi 250 a 300.000Kc. Za stejne penize dostanes od BMW ci Audi mnohem starsi olitanou mrdku, o Mercedesu ani nemluvim tam jsou za tyhle penize deset let stara auta se trema sty tisici na hrbu. Osobne kdyz uz S80, tak nektery z benzinu, ktere jsou pomerne slusne a prilis se (krome 2.5T) ani nekazi.
Prenosna navigace je resenim pro socky, ty neminim brat vubec vazne a dvoudinove aftermarket navigace stejne jako vsechna aftermarket radia + navi pomalu, ale jiste konci. Je minimum novejsich aut kam se jeste daji zamontovat.
Problem dotykoveho displaye je, ze se neda moc pouzivat za jizdy, protoze vyzaduje kontrolu pohledem. Narozdil od toho "kolecka" se kterym se da s trochou praxe delat cvak, cvak pri rychlosti dveste kilometru v hodine. >:D Nejvetsi machri jsou ovsem v Lexusu, ty delaji dotykove displaye s asi stovkou dalsich tlacitek rozprostrenych ruzne nahodne po celem aute, pricemz ty nejdulezitejsi pro jistotu schovaji do nejakeho supliku aby se neohmatala. >:-[]
K te hmotnosti jsem sve napsal, kdyby to slo udelat, tak sla stejnym smerem konkurence uz davno. Vsichni bojuji o usetreni kazdeho kila pri konstrukci. Na tom odkazu je jenom marketing, bohuzel to auto nikdy nikdo netestoval, takze vysledek je proste nejisty.