< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier
Vstriky Denso nevydrzi o nic vic nez Bosch, ale za to stoji dvakrat az trikrat tolik, o cemz by mohli vypravet majitele D-CATu od Toyoty. Nevim jak ted, ale jeste pred nedavnem se prodaval nahradni vstrik Denso za lidovych patnact tisic korun. To uz fakt radeji ten Bosch, ktery se da repasovat a kdyz neda tak se da sehnat za pet az osm tisic podle typu.
Co se tyce vybavy zejmena vnitrni, tak na Nemce opravdu nikdo nema a konkretne Japonci jsou bezne deset let za nimi. Ja ted udelal vyberove rizeni na auto a v kategorii vybava dostali sto procent v hodnoceni pouze Nemci a jinak uz nikdo s tim, ze vetsina konkurence neprosla ani pres KO kriteria a krome Nemcu s odrenymi usima postoupilo do dalsiho kola jen Volvo S80 a Lexus GS, pricemz druhy ovsem ze souteze v zapeti ovsem vypadnul kvuli nepouzitelne navigaci. On ten pokrok ve vybavach automobilu opravdu prichazi primarne z Nemecka. Oni totiz Nemci narozdil od Japoncu se zamysleji nad otazkami ergonomie a obecne interakci mezi ridicem a strojem. Tohle Nemci neumi, to je narod robotu, ktery navrhne technicky kvalitni auto doplnene strasidelnymi ergonomickymi prohresky.