< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier
Tak ta V8 od Jaguaru take sama od sebe nema 400HP, k tem 400HP si musela pomoci kompresorem, nejsilnejsi atmosferu mela X350 300HP, coz neni na osmivalec zadny vyjimecny vykon, nemecka konkurence umi i o neco vice. Tedy ne ze by nejake honeni za kilowatty bylo u techle aut podstatne.
Bavime-li se o konkurenci k XJR, coz je u Jaguaru sportovni model, tak protivahou od Audi neni poklidny dvanactivalec ladeny na kultivovanost ne na vykon, ale sportovni Audi S8, ktera mela z 5.2V10 vykon 444 koni.
S podivem to neni, protoze Japonci navigace v autech nikdy neumeli. Japonske infotainment systemy v autech jsou nejakych deset let za nemeckou konkurenci a obecne sila japoncu nikdy nebyla ve vnitrni vybave jejich aut. Japonci neumi delat ergonomicke do detailu doladene veci.