< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost a interier
Vybava Audi navic je par svabu, to tezko udela metrak a rozmerove jsou ta auta skoro stejna.
Stari navigace samozrejme beru, ale na druhou stranu v te same dobe slo do vyroby i stale pomerne pohledne MMI 2G a uz byla i prvni generace iDrive a ac druha generace je hezci tak i na tu prvni se da celkem divat divat. Proti Jaguaru pusobi jak MMI 2G, ta iDrive mnohem moderneji nemluve o komfortu ovladani. Na druhou stranu je od Jaguaru hezke, ze stale dodavaji nove mapy. Spousta automobilek prestava s jejich dodavkami par let po prodeji auta a i treba takova W220 uz dnes nema mapy do sve navigace dodavane od faceliftu roku 2004.
Na te fotce je prave Jaguar ACM, ktery se udajne podle vyjadreni z britskych Jaguar for uz prestal dodavat kvuli problemum. Pry to byl prelabelovany Dension product s nekolikanasobnou cenou puvodniho vyrobku, ale dnes uz se neprodava ani Jaguar ACM, ani ten puvodni Dension. Minimalne na strankach Dension uz zadny produkt pro X350 neni.
Tak ona by take byla ostuda, kdyby bezklic, ktery ma dneska korejska nizsi stredni takhle draha auta nemela. Ja nad XF take uvazoval, ale kousky z prvnich let maji problemy a novejsi kousky jsou nekonkurenceschopne vuci lepsim nemeckym autum, protoze kdyz mam dat za ojetinu 700 ci jeste vice tisic, tak uz se da koupit aktualni model E-klasse nebo i BMW 5 F10.