Audi A8 4.2 Quattro - 1780kg
Jaguar XJ8 - 1615kg
Obe auta jsou podobne velke, obe auta maji atmosfericky osmivalec, obe auta maji automatickou prevodovku. Audi ma navic Quattro, ale to vazi sedesat kilogramu. Stale u toho Jaguaru nekde chybi metrak jineho materialu.
Nemluvim o kompresoru tam je to jasne, ale co tak rikaji Jaguarnici, tak LPG neni moc dobry napad ani k atmosferam od Jaguaru. Udajne LPG v Jaguaru dost vyznamne snizuje zivotnost motoru.
Navigace v X350 se celkem da i kdyz je hnusna, nicmene mapy lze stale sehnat a to je podstatne. Mne na Jaguaru vadi, ze bych nemel za jizdy co poslouchat. Radio je tak do mesta, ale na delsi trati uz neni co. Nikdo po mne nemuze chtit, abych nekde napaloval takove ty stribrne placky, tusim se jim v minulem stoleti rikalo CDcka, ktere dnes slouzi jenom jako podlozka pod hrnecek. Jaguar pry kdysi dodaval multimedia unit za takovy stredni ranec penez, ale udajne byla kvuli problemum stazena z nabidky a dnes uz zadne reseni jak pripojit audio signal k X350 neni. To je pro mne celkem KO kriterium, protoze FM trasmitter nema kvalitu a CDcka nemaji pohodli. Minimalne AUX je minimum, samozrejme lepsi je kompletni integrace.
Sklopny klic mi prijde dobry treba u Octavie, ale pokud mam platit luxusni auto, tak nejak predpokladam, ze otevru dvere, nasednu do auta a odjedu aniz bych musel nejaky klic hledat. Je to velke pohodli a clovek si na to rychle zvykne.
S tim servisem bych nesouhlasil. Specialne bavime-li se o luxusnich autech, tak jsou to do te miry slozaky, ze to chce davat nekomu kdo tomu rozumi a zna problemy techle aut. Vymena na zaklade manualu fungovala nekdy v devadesatych letech, kdy se resila ciste mechanika, dneska je to tuna elektroniky, ktera ma tendenci zit vlastnim zivotem a chce to specialistu. Proto i lepsi neautorizaky maji tendenci se specializovat, v Praze a kolem jsou treba dva garaznici co delaji BMW, neautorizak co dela jenom Mercedesy ci Audi specialista. Nespecialista vymeni pulku auta, nez prijde na to co tomu autu opravdu je.