wl: Díky za podrobné vysvětlení. Tentýž postup (zastavení, při sešlápnuté brzdě přesunutí voliče na P, zatažení ruční brzdy, chcípnutí - ehm motoru samozřejmě >:D , uvolnění brzdového pedálu) používám tak nějak intuitivně. V podstatě málokdy najdeš ideální rovinu, takže bez ručky parkuji pouze v garáži, ale až nahoře kde je rovina. Pokud musím stát níže na šikmé ploše, zatahuju ručku. Tam, ale i v prudších kopcích navíc používám plechový klín pod kolo. Možná je to trochu důsledek zkušeností se svými původními auty...ale klín(y) se hodí i v případě defektu.
Nechce se mi to hledat, ale nedávno jsem někde četl na toto téma (zatahování ručky u automatu) dost zmatenej článek a mám podezření, že autor především těžce "plaval" v rozlišení jednotlivých druhů automatů a hodil je prostě všechny do jednoho pytle.