Thomasino: Tu těžkopádnost primárně nezpůsobuje výška auta, ale množství plechu nad zadním (klidně i předním) kolem, tam C-Max měl plechy, proto ta záď nepůsobí tak "tlustě"... i30 v kombíku tou těžkopádností taky tolik netrpí. Ale i30 v tom není sama, C4 taky. Legacy to vystihl docela trefně.
4000-6000 plus práce, při tvých schopnostech bych se toho raději nedotýkal >:-[] Neboj, pružiny jsem teď kupoval nové, Lesjöfors, nejsou sportovní, ale Švédský výrobce dodávající díly vyšší kvality, 1500 jedna ;-) Samozřejmě záleží od modelu.
Z nižší střední jsem nejel jen Mazdu 3 a nového Golfa, ale i to příjde... jo a Lancera! Ale to už je u nás skoro raritní auto ;-)
Tvá skleroza není plácání, to je přece součast tvé osobnosti, jak ji známe... prostě bez sklerozy bys to nebyl ty, to by bylo jako Mojito s vlasy >:-[]
k tvému EDITu: WL ti přece odpověděl už dávno, ty sklerozo, napsal ti jasně, že si máš GTI nechat >:-[] >:D
EDIT: "pružiny stojí jen 4-6000, gumy stojí jen 3-6000 Kč" ... ... to jsme na 12 000 a to je teprve počátek... jo WL to trefil >:-[]