Hele ty antiněmče :-) někdy s tebou souhlasím (když se hádáte se zarputilejma naftařema), ale tady bych nepaušalizoval.... v podstatě je pravda, že ani jedna z D3 není zrovna ukázkou spolehlivosti a že například japonci mají náskok. Jde o to, že to jaksi Evropskej zákazník nechce slyšet (asi jako Japonský auta vs Americký v 80. letech v USA, kde se 4 a 6 válcům smáli). Tady je prostě modla D3.... a to, že Jaguar, Lexus... vyrábí také top produkty je super, ale bohužel je pro ně těžký se prosazovat na úrok D3.
Já mám mezi svejma klientama celkem velký portfolio aut a řeknu Vám, že je vcelku jedno zda má někdo BMW MB AUDI a nebo Porsche co se týče spolehlivosti. Jen namátkově: Panamera 4S v 14 000 klikovka skrz blok komplet motor (a prý nebyl jedinej). BMW 730d najednou rána a Bychl a Invelt nikdo nevěděl nic, nakonec musel přijet "technik" z Německa, kterej hned řekl = novej motor. Novej Cayene Diesel za 35 000km neustále uniká olej, poruchy vzduchového podvozku, Audi A6 minulá generace, neustále ležící zadní náprava, praskání předního okna, vrzající interiér, značná kouřivost. ML W164 vrzající interiér, ynačná kouřivost, neustále rozhozená geometrie a poruchy kompresoru Airmatiku, BMW 330xd již 2x odešel zámek volantu (člověk přišel k autu, strčil tam klíč a místo CVAK aby se odblokoval volant nic = odtah do servisu a 24 000 novej zámek), moje EX BMW 120d 4x zádržnej systém u spolujezdce a neustále pípání, že není připoutanej, pak tyčky stabilizátorů.
Všechno má ale jedno společný, český autorizovaný servisy málokdy vědí co s tím a jen krčí rameny. Moje zkušenost BOHUZEL je taková, že když jdete koupit auto tak jste pro ně všechno, je to jak v pohádce, ale jakmile se s tím něco stane a je potřeba něco řesit, tak je to maximální tragédie.....