Díky :-)
Lagunu Coupé jsem neměl ještě možnost projet, pouze jsem v ní seděl. Interiér mě moc neoslovil. Sedadla sice vypadají vizuálně zajímavá, ale mají krátké sedáky a opěradlo. Posaz za volantem není tak příjemný, sedí se pořád dost vysoko. Středový panel je o něco širší. Ale celkově je interiér zpracován kvalitně.
Designově není špatná, hlavně její záď je zajímavá. Je z toho cítit Aston.
Podvozkově je 407 Coupé mnohem propracovanější, hlavně nápravy a tlumiče. Laguna má klasický jednoduchý podvozek s Mcphersonem vpředu a s torzní příčkou vzadu, sice s natáčením (určitě bude obratnější než 407). Ale na komfort to vliv mít nebude, spíš naopak. Co jsem četl a slyšel. Podvozek Laguny je tužší.
407 má o 20cm delší karoserii, šestiválec váží o 150kg více než Laguna s 3.5 V6 (dělal se jen s automatem). Z auta máš dojem robustnosti. Aerodynamicky není Laguna tak dobře odhlučněná. 407 je v tomto směru opravdové GT.
Laguna bude určitě rychlá, obratnější, ale nabídne méně komfortu. Jízdně má prý blízko Alfě Brera. Někomu u Laguny vadilo, že není příliš vyhraněná. Buď měla být více komfortní, nebo sportovní. Hlavně se ti Laguna musí líbit, ostatní mouchy jí promineš. :-)