U každého motoru je důležitá momentová křivka, respektive plocha kterou vytváří momentová křivka vůči základní ose. Pokud jde o výkon, je to jen moment vynásobený otáčkama. Takže maximální výkon je vždy potřeba udávat i s otáčkama v kterých je. Další důležitou informací je to, že převodovka je tzvn. měnič momentu. Tedy, že převodovka násobí moment motoru podle zařazeného stupně, ale výkon převodovka nemění. A protože auto táhne moment, je třeba vždy sledovat průběh momentu, při jakých rychlostech je maximální moment apod.
Výkon udává jak nejvíc auto pojede, ale neříká jak bude zrychlovat a v jakém rozsahu otáček. A vzhledem k tomu, že většina řidičů benzínů jezdi mezi 2000-4000ot, tak velký moment a výkon nad 4000ot je pro ně nedůležitý. Oni někteří radoby šetřílci ty motory točí jen 2000-3000ot a pro ty opravdu maloobjemové vysokootáčkové motory nejsou. Takže si spíše porovnejte momenty mezi 1500-4000ot a jak jsou auta zpřevodována.