Přesně při této akci jsme se pro Hybrid od Toyoty rozhodli. Pak jsme ještě otestovali jeho konkurenty (dohromady jsem pak za týden projel 5 aut) a bylo rozhodnuto. Ono auto má sloužit především do města a na kratší trasy mé dražší polovičce, proto taky Auris. Kdybych si auto měl vybrat pro sebe a zůstat u hybrid, tak bych jistě vzal Prius. Jsem větší hračička, také mě baví sledovat toky energie při úsporné jízdě, srovanávat grafy atd. Tohle Auris úplně nenabízí, máš tam samo PP, ale není tak do podrobna, jako Prius. Ale pohon májí stejný, Auris je o pár kg lehčí, takže výsledná efektivita se nemění. Yaris je již moc malý, jak řekla moje přítelkyně, "Je to pincek se střechou." Do města asi úplně nejlepší, ale je vidět, že už se za výbavě šetřilo, ovládaní automatu je pěkně divné - americká řadící páka s takovým tím hřebenem, kde člověk musí prijít celým bludištěm, aby tam dal D. To se nám nelíbílo a věvnitř to už dost házelo - krátký rozvor.
CVT je bezesporu v tomto autě zajímavá věc, resp. jedna z věcí, proč jsme se pro hybrid rozhodli.Mě nevadil ani na dálnici, kdy se dá celkem dobře zůstat jen v "zeleném poli", kdy se motor nevytáčí, pokud se člověk nestaží udržet 130km/k na temponatu do kopce. Snažím se jezdit spíše, když je nižší provoz - dá se oscilovat kolem 130 - do kopce 120, z 140, pak o motoru ani nevíš. Zatím jsem jel po dálnici jednou asi 80km z 135km cesty, zbytek silnice I.tř a vesnice. Za celou cestu jsem měl podle PP 4,9l/100km. Čistě na dálnici bych řekl, že to bude kolem 5,5-6l. Bude to chtít trochu auto poznat a ujet více km. Určitě pak doplním do popisu.