DIM: To co píšeš o tom zrcátku, to jsem měl u MKIII a přitom u MKII to tak nebylo. Ono MKII a MKIII mělo hodně podobného, jen u MKIII udělali karosérii hranatější. A co bylo nejhorší, že některé chyby MKII přetáhli do MKIII.
Já přecházel z MKII do MKIII a hrozně mi vadilo, že u MKIII byly ty světla vzadu po straně a tak byl otvor do kufru u kombi užší. Navíc třeba při cestě k moři se MKII s naloženým kufrem ke střeše chovalo v pohodě, ale MKIII i když mělo těžší motor, tak se tak divně kroutilo, jako to dělal třeba Wartburg. Prostě když je auto hodně a vysoko naložené za zadní nápravou.
Ale pokud jde o jízdní vlastnosti, tak nejhorší byl Escort, pak Mondeo MKII a pak MKIII i když to ke konci hrozně plavalo a musel jsem pořád dorovnávat volantem. V tomhle směru je nejlepší současná Sportage, ta jede rovně a i když se nakloní, tak drží směr. Ale jinak samozřejmě na nerovnostech skáče víc jak Mondeo. Ale na druhou stranu si pamatuju, že Escort měl velké problémy na příčných nerovnostech. A vlastně i MKII odskakovalo. To MKIII už držela dobře.
A víte co mě na MKIII štvalo nejvíc? To že neměla přihřívání chladící kapaliny. Všude ve světě se dalo do Mondea přiobjednat, v Dánsku ho dávali do TDCI automaticky a v přepočtu vyšlo na cca 7tis.Kč. Jen v ČR se objednat nedalo.
:no: [odkaz]Jednou jsme jeli v noci přes Alpy a venku bylo pod -20°C a bylo to mírně z kopce a najednou začala klesat teplota chladící kapaliny a v autě začalo být zima. Když jsme dojeli, tak jsme z auta vylezli ve svetrech a bundách a kamarádi co jeli s Touranem vylezli v tričkách. Touran má totiž standardně přihřívání chladící kapaliny.
>:D