To zatékání bylo od počátku. U prvního auta jsem ho řešil 4 roky u druhého 3roky. Po záruce jsem to neřešil, protože mi bylo jasné, že když to nedokázali v záruce, tak to po záruce také neudělají, jen shrábnou peníze. Sám jsem to ale testoval a našel jsem důvod. Je to místo svodu vody z těsnění dveří. Stékající voda se nahromadí v místě pantů dveří a její výše vyvine takový tlak, že voda začne zatékat skrz těsnění dveří v místě, kde je prolis dveří. Je to konstrukční vada, která se z MKII přenesla do MKIII. Nepřišel jsem na to jak to opravit a tak jsem to nechal.
Pokud jde o disk, ve zlomu byly vidět bublinky, prasklo to ve ztenčeném místě které bylo ještě podpořené ztenčením u otvoru pro ventilek. Viděl jsem hodně ohnutých disků, ale aby takhle podélně praskl, to jsem ještě neviděl. >:D