Ja bych to videl fakt bud smulu na kusy, ale vyloucit nejaky zmetek nebo podvudek ze strany prodejce/vyrobce taky nelze, vime jak to tady obcas funguje.
Kamarad koupil pred lety Merivu, od znameho, takze vedel co kdy s tim autem bylo, auto koupene nove v CR. Ale od 100tis kilometru resi jeden problem za druhym nejen technika, ale hlavne elektronika. Podle toho co resil bych tipnul, ze to byl vodnik (bylo utopene), prestoze vi, ze 100% nebylo. Pritom Meriva se zaradila hodne vysoko v hodnoceni TUV. Proste, kdyz se sejde smula na kus, tak se neda nic delat. A jsou lidi co neomylne sahnou po vadnem kusu pri kazdem vyberu, to se stava.
Nicmene update k nasemu Mondeu 2004 E3 (resp. rodicu, ja uz s nim moc nejezdim), 115tis a zatim az na nefunkcni klimu a jednou preventivne vymenenou trojkombinaci vcelku dobre. Ve 100tis jsem nechal vymenit tlumice, brzdy a zadni stabilizatory, coz beru jako cca spotrebku. Olej menim co 20tis vcetne filtru.
Akorat tedka, kdyz hodne pridam plyn tak kouri vic nez pred lety. Premyslim, ze je to zanesenym EGR nebo jestli se nedeje neco vaznejsiho. Pred nebo pri prohlidce ve 120 necham projet diagnostikou, treba se neco ukaze.