Ono jsou jízdní vlastnosti a jízdní vlastnosti.Vím jak to myslíš,já svoji WRX taky nemůžu vynachválit,ale jakmile jede člověk opravdu hranu,vyměkne.STi je tvrdší,má kratší 6ti stupňovou převodovku a lepší brzdy,samozřejmě taky větší výkon a krouťák,čemuž ale odpovídá i jeho cena.Celkově je tak o 20-30% tvrdší a ostřejší,takže se s ní hrana jede líp a příitom se ještě nedá říct,že by člověku vyklepala zuby.Vlastně bych ji koupil hned den na to,co jsem si koupil WRXo,ale to by mi doma už neprošlo. >:D Nějakou dobu si tuhle hračku musím nechat.
U Imprez si člověk musí uvědomit,že oba tyto vozy taky velmi dobře zvládají,dalo by se říct,i lehounce terénní povrch,což by se s okruhovým nastavením dobře nesnášelo.Jsou tudíž univerzální a každý jistě ví proč.Motorsport není jen o hladkém asfaltu.Samozřejmě,že například v Mostě se pak tento hendikep lehce projeví,díky pohonu 4x4 to ale není zas až tak patrné (tohle vím ale jen z pozorování aut na trati,takže brát s rezervou).Naštěstí to ale velmi dobře funguje na české okresky.
Rád bych ho testnul osobně v Mostě na dni otevřených dveří,ale vzhledem k provozu na trati a některým nepřizpůsobivým jezdcům,si to ještě nechám projít hlavou a zajedu si tam možná sice za dráž,ale o to bezpečněji,někdy jindy.
Jinak dík za podporu "samael",dnes jsem se byl zas projet.Nehnal jsem to na hranu,jel jsem spíš svižněji a i taková jízda v člověku zanechá velmi nádherný pocit,právě při takové jízdě je WRX jako doma.V garáži se mi pak z auta nechtělo vůbec,ale vůbec vylézt. :-)