Ahoj.
Pokusím se odpovědět na tvé body ze zkušeností mě a mého bratra ze stříbrného Hjondé i30CW s motorem 1,6CRDi
1. Stříbrná metalíza i po 2 letech brázdění služebních kilometrů po ČR a mytí prakticky jen v myčce, je pořád v dobré kondici. Jen mě zaráží, že po otovření zadních bočnich dveří je na jejich horní hraně vidět počínající koroze!!! To samé na zadním nárazníku rezne chromová lištička(v rozích jsou rezavé fleky)
2. Světla svítí a blikají jako v každém jiném autě, co jsem řídil(vyzkoušeno, když jsem se s bratrem střídal při cestě do Chorvatska a přesedal jsem ze své nové C4). Jen v CHR praskla H7 na straně řidiče. Zkoušeli jsme sami opravit, ale nakonec jsme to nechali na český autorizák.
3. Nevím, jestli tam jsou či nejsou aera, ale brácha má ještě původní stěrače a pořád v pohodě.
4. Na toto neumím odpovědět, ale prý je to porovnatelné s konkurenci, tzn. cca 4000-5000,-
Ptal jsem se bráchy, jestli by si ho koupil, kdyby ho nevyfasoval a odpověděl, že na autě je spousta polovičatých řešení a radši by šel do Focuse(měl ho před tím). Já doplním, že je to úplně normální auto pro úplně normální lidi, co si nic nepotřebují dokazovat (ale stejně jsem ho nechtěl :-D)