To mně Facet bude vyhovovat je to vyzkoušený na Favoritu je přepad, takže čerpadlo tlačí pořád a karburátor si podtlakem bere co potřebuje. Sériový není, je to tovární sk.A. První komora ještě jde, ale jak se otevře druhá tak to neskutečně krmí. A pokud mám plnej plyn ve vyšších otáčkách dýl jak 10s tak mi dojde benzín. Je to nevypočitatelný tak i do provozu na předjíždění chci to čerpadlo.
Tu větu jsem slyšel mockrát, ale Favorita mám a nechci se ho zbavovat. Sežralo to hodně peněz a hlavně práce, ale je to mazlik a je můj.
sotomaior: Na stříkačce se to dělá špatně, základ je krmit krmit krmit, tyhle malý atmosféry to potřebují. Ta hlava je co jezděj závody, tu jsem si nechal dělat(kdo má vědět kde je voda v ní). A já mám motor 135 takže původní KP 8,8:1 proto ty 2mm
PS: Díky moc za názory. Vy něco napíšete a má to hlavu a patu, ale když mi tady amo napíše celé zle.. celé špatně a pak už neodepíše tak je to smutný.