1. maximální rychlost je dána otáčkami kol. To, co se uvádí v tabulkách, je rychlost, kterou automobil dosáhne při otáčkách nejvyššího výkonu na uvedeném rozměru kol při uvedených převodech. Po překročení hranice max. výkonu výkon klesá, ale rychlost poklesu je závislý na konstrukci motoru. U motorů Fiat/Lancia 16v TB je pokles výkonu poměrně pozvolný a tak je možno s vozem reálně jet rychleji, než je tabulkově uváděná hodnota maximální rychlosti. Dále lze max. rychlost zvýšit zvětšením obvodu kola a změnou převodů do rychla. Většina těchto úprav bude mít ale negativní vliv na dynamiku vozu v nižších a středních rychlostech.
2. maximální rychlost kolem 270 km/h není utopická, ale týká se typu 20v Turbo s šestistupňovou převodovkou. Ta dosahuje při 5750/min. rychlosti 250 km/h. pokud je ale ŘJ motoru namapována tak, že motor ještě na 6500/min. poskytuje alepsoň 220 koní, je možné s takovým autem při minimálních odporech jet přes 270 km/h.
3. maximální rychlost je poměrně nepodstatný údaj. Teoreticky může jet 270 km/h kdejaký vehikl a toto číslo nám o dynamice daného auta neřekne téměř nic. Například na Rallye de France - Tour de Corse jsou vozy WRC nastavovány na maximální rychlost kolem 170 km/h a neudrží se za nimi ani Ferrari F12, které má maximálku kolem 340 km/h. Maximální rychlost je nejdůležitější k vytahování se na různých internetových fórech a možná někde na letišti, nebo na zcela prázdné německé dálnici kolem třetí hodiny ráno. Obecně je mnohem důležitější pružnost vozu, tedy nejkratší možná doba, za kterou vůz zrychlí z rychlosti A na B, trakce a brzdy. Na motorech Fiat/Lancia 2.0 Turbo je fascinující právě průběh výkonu, kdy zcela sériový motor 20vT vykazuje výkon přes 110 koní již při 2500/min.