Chceš říci, že naVTi ti vadila linearita a proto jsi dal přednost TSI 63kw? To si z nás tady děláš legraci, ne? TSI 63 kW je právě extrémně lineární bez gradace, to VTi jde daleko lépe do otáček (i díky kratším převodům) než TSI. Navíc pokud jde o motor, tak rozhodně slabší verze TSI s pětikvaltem moc úsměvu na rtech nevyvolá,.resp. jediné místo, kde kraluje nad VTi je dálnice, kde prostě dlouhé převody způsobí nižší hlučnost a lepší akustickou pohodu, ale bohužel zrychlení a pružnost je u slabší 63 kW verze nic moc. 77 kW verze je na tom lépe, taky díky šestikvaltu.
Prostě beru, že když někdo chce auto na každý den a nevadí mu, že to až tolik nejede, že dá přednost TSI 63 kW, ale pro úsměv na rtech to není. 77 kW verze spíše.