Mno, mno...
Tohle auto znám, můj dobrý kamarád si ho po škole ve stejné motorizaci pořídil.
Máš pravdu v tom, že motor je docela dobrý, samozřejmě za předpokladu, že v autě jedeš sám, když jsme se do toho naložili 4, tak už se i20 se zapnutou klimou nechtělo nikam, muka. Ale v dané cenové kategorii cca 200t (tolik za to dal on a to má ještě mlhovky a pal.pc navíc) je to asi jeden z těch lepších motorů.
I ten podvozek je zábavný, ale máš recht, že je poměrně kostitřas, jsou v téhle třídě podle mě lépe odladěné podvozky, třeba Clio, Polo, Fabia, ale zase cena hlavně těch dvou posledních je vyšší.
Dobře, že jsi napsal o interiéru to, že nejsi olizovač plastů. Ono se to opravdu dále moc rozebírat nedá. Vše sice lícuje, ale materiály odpovídají ceně. Z druhé strany je v autě a to hlavně vzadu místa hodně, opravdu na tuto třídu hodně.
Jen jak píše woody, můj šálek kafe ty tvé úpravy nejsou. Ten bílý pruh na kapotě chápu, OK, ale přetáhle bych jej přes střechu, kterou bych rozhodně nedělal černou. Na autě by nemělo být více barev než dvě, pak je to přeplácané. Tu černou střechu bych sundal i ty černé polepy mlhovek a hlavně, hlavně bych sundal ty bílé sloupky. To mi prostě nejde pod nos, protože zatímco ten bílý pruh na kapotě směřuje krásně dynamicky vzad, tak ten bílý pruh sloupků do celé jaksi opticky zpomaluje. Ty sloupky bych dal klasicky do černé. A jak píšu, buď černé nebo bílé rychlé pruhy, ale možná i ty bílé. A nebo zkusit nějakou texturu na ty pruhy, dneska je velký výběr těhle polepů a vypadají zajímavě. Jo a mlhovky tam nahoď, ať to vypadá ;-)
Ale hlavně ať slouží a jsi spokojený. Určitě jsi udělal dobře, že jsi dal přednost tomuhle autu před nějakou ojetou plečkou, kterou bys jen servisoval, takhle jsi udělal 3,5 roku provozu vlastně bez ztráty kytičky ;-)
PS: Fakt ho máš 3 roky? My máme Peugeota ani ne dva roky a SPZ máme s nižším číslem počínajícím 6T :-O