< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotřeba
Ano, jde nakonec o RPSN. Funguje to tak, jako u všech takových akcí. Třeba na běžný leasing to mají uděláno tak, že neplatíš zřízení smlouvy, administrativní poplatek, máš výraznou slevu na povinné ručení, neplatíš další poplatky. No a na té s nulovým úrokem ty poplatky platíš a máš dražší povinné ručení. Klasika ;-) Ještě se zkusím zítra poptat na Peugeot road days na tu jejich akci, kdy můžeš zaplatit 50% při koupi a druhých 50% za rok, jestli tam jsou nějaké správní poplatky.
Tak počítej, že u VW na běžné neakční stupně výbav jako highline a trendline umí udělat mooc pěkné slevičky. Podle mě by ses s cenou dostal i o 90-100t níže. Ale je to už hodně peněz. Ale jak píšu, to bych silně váhal třeba nad Lagunou s 4C podvozkem, ten v dané ceně nemá konkurenci. Taky jsem řídil a hodně se mi líbilo naladění celého auta.
Uvidíme, zase tak hrozně se na Hyundai nezlobím, oni asi tušili, že se mi ta jejich i30 nelíbila >:D Pokud zvažuješ pracovat jako prodejce, tak si počkej až začneš pracovat, ať je to u kohokoliv. Rozdíly v autech nejsou tak velké (pokud to nebude Dacia nebo Lada) a jako zaměstnanec budeš mít přehled o akcích a taky ti určitě udělají moc pěknou cenu.