< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotřeba
Jo, ta 1,6 CRDi je stejná, dokonce teď mají docela zajímavou věc v ceníku Ceeda, kdy jak 81 kW, tak 94kW stojí úplně stejně. Volba je jasná >:-[]
Vem to tak, že ta 1,6 HDI má 68 kW, ale při 4000 ot./min., zatímce 1,4 CVVT má 73 kW, ale až při 5500 ot./min. A hlavně, 1,4 CVVT má jen 137 Nm při 4000 ot./min, zatímco HDI má 230 Nm! při 1750 ot./min., čili kde je dostupný výkon a točivý moment je naprosto evidentní. Já občas s otcovým 207 SW 1,6 HDI jezdím, je vyšší než 308 a těžký je taky docela dost vzhledem k vyšší výbavě a můžu říct, že na závodění to není, ale předjíždí se s tím nebo třeba i na dálnici najíždí o hodně jistěji než s mou Lagunou 1,6 16V a tu bych označil za živější než tu 1,4 CVVT v Ceedu. Zkus a uvidíš.
Focus jsem zkoušel jen staticky, ale taky se chystám svézt. Staticky povím tolik, že milé překvapení oproti minulé generaci ve zpracování a materiálech interiéru, ale zklamání s místem vzadu a kufrem. Ale až se svezu, tak ti dám klidně vědět, nicméně počítám, že to dle ohlasů bude asi nejlépe naladěný podvozek ve třídě. Ve výbavě Winner, to až tak hrozně drahé není, ale ani ne levné... nicméně zase Focus su bude držet svou cenu a taky je to určitě kvalitní auto.
Žádná sranda něco vybrat, co? >:D Jak říkám, díky xenonům a navigaci v ceně bych dneska volil asi 308 s HDI, místa dost, interiér se mi líbí, jedinou slabší stránkou je jízda po nerovnostech, kde podvozek díky absenci multilinku přecejen nestíhá třeba nového Ceeda, ale toho starého strčí do kapsy, to si po té předváděčce dovolím tvrdit. ALe kdo ví, co bych nakonec volil, fakticky ti je dneska strašně komplikované.
Mimochodem, byla teď akce na Octavie Champion. Cenovka byla fakt dobrá, ale 3 dny po zahájení akce byly všechny vyprodané >:D Inu český sen >:-[]