< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spotřeba
Na ty rozvody se záruka týkat bude, dokonce VW dává těm, co jezdili pravidelně na garančky tuhle opravdu i v případě, že si tu záruku nepřiplatili. Ale chápu, těžko říct a pak bude "tys mi to poradil".
U Golfu kombi je nutné koukat na ceny skladových vozů. Ono popravdě Golf díky Comfort edition nějak objektivně neslevnil, protože on už před Comfort edition se prodával za stejné ceny, jen to nebylo v ceníku.
K té 308... Dneska jsem se byl svézt novým Ceedem. Byl ve výbavě Exclusive a s motorem 1,4 CVVT. Jelikož je to ten stejný motor, co teď máš v tom půjčeném i30, tak pokud ti postačuje on, tak 1,6 HDI 68 kW tě "zarazí do sedadel". Asi takhle, jel jsem s tím Ceedem a musím říct, že se mi jízda ještě více líbila než v i30, zdál se mi dostatečně pohodlný, ale zároveň nebyl tak rozhoupaný, taky byl výborně odhlučněný, tedy na poměry této třídy. Prostě bych mu dal ze svého pohledu přednost před i30, ale to je dáno i tím, že se mi podstatně více líbí a hlavně v bílé mu to seklo. Jen jediný problém měl a to ten motor. To je pro mne prostě slabota. Do otáček se tomu moc nechce, to zrychlení je mdlé, moc si nedokážu představit, že s tím něco předjíždím trochu více naložený a nedejbože v kombíku. Samozřejmě někomu to může stačit, ale podle mě i ta moje 11 let stará Laguna 1,6 16V je dynamičtější povoz a to i ona je pro mne na hranici.
Hned na to jsem jel s Ceedem SW minulé generace s 1,6 CRDi 81 kw (tuším tolik) a to auto je celkově slabší, hlučné, uskákané, řekl bych úroveň Meganu předchozí generace, ale ten motor prostě s tím autem dokáže dostatečně pohnout. Třeba taková ta situace, kdy se zařazuješ do pruhu na dálnici je pro 1,6 CRDi pohoda a hned jsem si dovolil vlevo, ale s 1,4 CVVT to bylo docela o nervy... no nevím... pochopím, že si to někdo koupí, stejně jako mám pochopení pro ty, co si koupí třeba HTP do Roomstera, ale já bych to nechtěl. Když benzín, tak 1,6 GDI.