Geometrie se doporučuje provádět každý rok po přezutí na letní pneumatiky a činím tak :-). Předcházím tak opotřebení pneumatik, nerovnému sjíždění kotouču, apod. Jsou lidé, kteří dělají geometrii jednou za pět let, což je podle mě žalostně málo. Ale to jsou jen moje subjektivní kecy. Tyčky řízení jsou problém, ale beru to tak, že jedna sada vydrží cca 45 000 kilometrů v převážně Pražském provozu. Některá auta jsou po 45 000 kilometrech v Pražském provozu rozvrzaná, mění se všechny kulové čepy, apod.
A porovnání s jinými automobily je objektivní do takové míry, jak to zvládnu. Nezávodím sám se sebou, ale když vedle někoho stojím na semaforech a ukážeme na sebe, tak nemám problém si zazávodit. Jak jsem ale již psal. Například závod s Golfem GTI IV. generace (řekl bych, že přímý konkurent) byl na meřené 1/4 míli, takže to je zcela objektivní. Jak jsi psal o těch velikých sedanech (pracovních autech). Když chci, anebo jedu někam dále, tak si v garáži vezmu otce bývalou 745i, která tam už asi rok stojí a nikdo s ním nejezdí. Váží cca 2 000 kilogramů a 0-100 má za 6.2 vteřiny. Takže vím, o čem mluvíš :-).