< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odfláknutá práce
Samozřejmě, že příplatkové prémiové rádio Bose dělá Bose. Rozdíl je v tom, že si jej musíš zaplatit, ale to cokoliv dnes dobrého. S tím ty ale chceš za každou cenu vychytrale zatočit a proto do auta cpeš vlastní "skvělá" řešení. Pokud se za pár let rozbije, tak jej stále jde vyměnit za Pioneer, díra tam zůstane stejná.
Mimochodem, nemusíme si vykat, tady nejsme někde na úřadě.
Tady jde o princip, čili dělat vše, co je v mých silách a možnostech pro větší bezpečnost. Prostě když řídím a vidím, třeba jako předevčírem, že cestující vzadu položil na zadní plato PET láhev minerálky, tak hned nadávám, jestli chce tou flaškou dostat přes hlavu až budu krizově ve 130 km/h brzdit, v lepším případě. A totéž platí ve všem ostatním a ve všech autech, které jsem kdy řídil a to i včetně Favoritu, který neměl téměř žádnou bezpečnostní výbavu.
Mimochodem, opravdu bych raději byl v mém autě s 300t km než v nové Thalii, krom toho, že mám v něm 4x více airbagů a o 2 hvězdy v NCAP více, tak jde na něm cítit, že se nevyrábělo pro úsporu a nestloukl ho nějaký turek. Samozřejmě tím nedávám najevo nějakou nadřazenost, naopak, kdybych mohl (výměnu docela aktivně plánuju), tak Laguna je vyměněná hned za něco nového, ale určitě ne Thalia, ta je z mého pohledu prostě až moc osekané auto.
O tom, že se u nás žije na dluh bez rozumu není nutno diskutovat, hrozný nešvar, proto si vážím všech těch, kteří mají rozum a raději volí třeba tu Thalii bez dluhů než olítané BMW a ještě na leasing. Z druhé strany si to musí oba přiznat, že je to jen o penězích.