Za půl rok, co auto mám jsem už řešil jednu nepříjemnou situaci, kdy každých pár desítek kilo v kufru vadilo. Jednou jsem potřeboval odvézt vozejk hlíny a trávy na smeťák. Cesta byla trochu rozbahněná ale tam to bylo z kopce takže pohoda. Zpátky jsem se ale dostal do pěknýho maléru a nešlo to vyjet. Nejdřív jsem odpojil vozejk. Poté jsem z kufru vyndal do vozejku věci. Obojí postupně trochu pomohlo, ale k vyjetí to nestačilo. Nakonec jsem musel pravou nohou šlapat na plyn a levou se odrážet od země a tlačit auto za sloupek. Já i auto jsme měli dost a pokud by byla v kufru bomba, auto bych z bahna nedostal. Thalia opravdu není lotus, ale kolik váží motor v lotusu a kolik v thálii? Logicky vzato, když dám do kufru nádrž, co váží zhruba podobně jako motor thálie, tak to ten předek přece jen odlehčí. Plynová nádrž má v podstatě váhu motoru zatěžující výhradně zadní nápravu a tím se určitě zhorší rozjezd na sněhu,ledu či v blátě.
Na lpg jsem dřív jezdil a ta úspora není taková, protože z vlastní zkušenosti například vím, že člověk nejezdí tak hospodárně. Prostě mě nemotivuje víc předvídat provoz před sebou a ušetřit na 100km litr plynu za 18kč ale litr benzínu za 37kč už je něco jinýho. S thálií se dá jezdit dost úsporně i na benzín. Třeba po okreskách rychlostí kolem stovky za 5litrů nebo teď jsem byl na moravě ve čtyřech lidech s naloženým kufrem za průměr 6,1. Dvě třetiny cesty byla ale dálnice, kde jsem jel pořád 130-140. Tohle moc benzíňáků neumí. Musím uznat že motor je velice hospodárný a výrobci se fakt povedl.