Ta vínová mě nebere, ale ta modrá mě taky napadla... Ale pořád je to cca 50t jenom za barvu... Bílá je taky mooc pěkná a nestojí nic. I když bych si raději připlatil za matně bílou, slonovou kost, nebo tak něco.. Jako dělá MB na CLS..
V4 v A6? V A6 je přeci taky řadovej motor. Klasický CRko co je v passatech. S tím už jsem najel v CCčku taky 2x kolem světa a není to tak zlý.. Jen to hrozně zazdívá 4motion a DSGčko. Když si vezmu, jak jsem měl pocit jak Oktavie RS s tím motorem lítala.... >:D No a oproti tomu je motor v pětce ještě o cca 50% dál. Nevím jestli to dělá absence čtyřkolky, nebo ten 8štupňový automat. Člověk by řekl, rozdíl je jen cca 10% výkon i krouťák, ale pocitově je ten rozdíl fakt velkej - jestli jsi měl tohle namysli...
Phaeton - na něj mi nešahej... Jen kdyby nebyl tak těžkej a ta V6 v něm tak nežrala.. Absolutně nenápadný autíčko, pomalu nikdo si toho většího passata nevšimne. Ale zasvěcení vědí. Hlavně to ticho uvnitř - to je rozdíl oproti pětce, audio - taky rozdíl, prostor - obvzlášť vzadu a kolik jich faceliftovanejch potkáš denně na silnici? Spoustu dobrých důvodů pro mě.. Plus ta cena - záruka 5let bez omezení nájezdu KM.. Ale ta spotřeba je pro mě největší argument. Známej ho má a párkrát jsme s ním někam jeli. Opravdu lehká noha okresky byla kolem 6L.. Dálnice 130 - kolem 8L. Město a svižnější jízda a byli jsme kolem 10L. Ale pokud se člověk opravdu snaží, dá se dlouhodobý průměr držet pod 8L.. Jenže při stejným snažením jsem u 520D hodně pod šesti.. A při mém ročním nájezdu ten rozdíl je dost znát..