Převodovka
Píšeš, že by sis teĎ připlatit za šestikvalt kvůli hluku na dálnici. Jak už to ale u Renaultu bývá (a bohužel i u mnoha dalších značek) bys měl otáčky na dálnici i se šestikvaltem pořád stejné, čili hlučnost taky stejnou. Šestikvalt má jen kratší ostatní převody (podobně to má i Golf, ale tam je pětka i šestka alespoň dostatečně dlouhá), výkonový rozdíl je minimální, jen bys měl možná zlobivý předsuvník a přesnější řazení. Podle mě je tahle verze rozumnější volba ;-)
Docela mě překvapuje spílání na hlavové opěrky, ty mám v Renaultech opravdu ze srdce rád, když podepírají hlavu :-)
K Meganu bych silně zvažoval spíše naftu, je dobrá, úsporná, léty prověřená, na dálnici hlučná, alechápu, když člověk jezdí 90% Prahu, tak se není co divit volbě.
Jo a ještě bych tě poprosil, kdybys třeba do novinek popsal cestopis z Turecka a klidně Itálie. To je vždy pěkné počtení :-)