Provozní náklady
Já bych ke Caddymu (který se mi taky tuze líbí) nebyl tak nekompromisní ohledně provozních nákladů - je to potřeba si uvědomit, že čím větší (komplikovanější, vybavenější) auto, tím budou provozní náklady vyšší. Tady v ČR je tendence vše vztahovat ke spotřebě, ale jestli to skutečně nešidíš a staráš se o auto poctivě, tak tyhle velké luxusní SUV budou na tom co se týče servisních nákladů velice podobně jako luxusní třída sedanů. Ono po 4 letech provozu budeš muset investovat i do Q7, nemluvě třeba o RR který má přímo hrůzostrašnou pověst. A už jen obyčejní servis adekvátní věku a opotřebení - olej, tlumiče, rozvody a pod. prostě budou někde jinde než na Oktávku. No a jestli se vyskytne nečekaná porucha - a buďme úpřimní, evropští konkurenti taky zdaleka nejsou etalonem spolehlivosti - pak se desítky tisíc za servis jen tak sypou....
Druhá možnost je samozřejmě dojezdit to na krev a když už fakt hrozí že ti zarohem klekne motor tak to za babku prodat nějakému naivnímu neználkovi, který pak do měsíce začne na net vypisovat jaké jsou ty US auta křápy a jak se furt sypou....
SRX-ko nám tady občas parkuje na ulici - je to takové zvláštní auto, chvíli asi potrvá než mu příjdu na chuť.