Díky:-) Trophy bude mít, naštěstí, vždycky punc něčeho výjimečného, i když teď už je stejný motor i ve standardním RS.
No, po našich cestách se s tím jezdit celkem dá... Na D1 je samozřejmě pravý pruh tabu, ale na okreskách se auto překvapivě dobře vyrovná i s nerovnostmi... Je tvrdé, ale ne přehnaně a dá se s ním jezdit každodenně.
Před ním jsem měl Audit TT 2. generace s S-line podvozkem, stejně jako Mégane bylo na 18", a jízdně se to vůbec nedá srovnat. Hlavně v zatáčce TT na nerovnostech mělo tendenci odskákat po tečně ven ze zatáčky, zažil jsem si v něm pár "horkých" chvilek. Ale tam, kde TT skáče, tak Megane projede jako nic a nějaké odskakování nehrozí...
Teď po zimě mi víc, než hrboly, dělá vrásky na čele prach a písek v zatáčkách, protože to trochu klouže...