Nejsem si jisty, jestli opravdu reagujes na muj prispevek. To co ja popisuju jako problem DSG nema nic spolecneho se zajetim auta nebo logikou samotneho DSG. Souvisi to s principem dvou spojek, kdy jedna ovlada pouze liche a druha pouze sude stupne. Pokud plynule zrychluju a mam treba zarazenou 5, DSG automaticky ocekava, ze budu dal zrychlovat a na druhe spojce predradi 6. Jenze ty poradne prislapnes plyn a chces pridat vic nez utahne kroutak. Bud se spolehnes na logiku DSG, ktera na to podle zkusenosti prijde velmi rychle (zvlast s plynem znatelne bliz k podlaze nebo uplne na podlaze s kickdownem) nebo klidne padlem pod volantem podradis sam, to je jedno. Dulezite je, ze na druhe spojce je prichystana 6 a ne 4. Musis proste cekat. Jasny, neni to hodina, ale i pul sekundy tobe, jako ridici, okamzite pocitove rekne, ze je neco spatne. Tys dal pokyn, ktery je zrovna ted zpracovavan vyrazne pomaleji, nez jindy, kdy to kroutak utahne a podrazovat se nemusi. Zadny spolujezdec nikdy nepozna, ze by neco nebylo v poradku. To je nesmysl. Nema zadne jine podnety nez to, jak se zrovna chova auto a to plynule jede a pak podradi. Ze to mezi tim na pul sekundy delalo neco jineho, nez chtel ridic, vis jen ty. A je toho samozrejme vic, jako treba nechtene prerazeni v zatacce nebo nereagovani na padlo podrazeni, protoze by motor tocil moc apod. A to vcetne "manualniho modu", ze ktereho se ale prepne na plnou automatiku, kdyz podle auta neco neni "ok". S DSG sem jeste pred zakoupenim GTD zkousel v GTI Mk5 a Passatu, jak pisu v recenzi auta. A to hlavne jako spolujezdec, takze sem byl plynulosti DSG unesen. To GTI sem zkusil i ridit, ale musis s nim jezdit v ruznych situacich delsi dobu, nez prestanes byt ohromen zatahem, plynulosti a vykonem a zacnes si priznavat i chyby. To je stejny jako s manzelkou >:-[] Ze zacatku to jsou jen pocity, ktere nedokazes pojmenovat a netusis, co se deje. Snazis se je i potlacit, protoze prece vsichni pisou, ze DSG je bozi a stala prece tolik penez. To nemuze byt spatne. Ale pak zacnes cist recenze i lidi, kteri skutecne umi ridit a hlavne se neboji rict na plnou hubu, ze je neco spatne a proc (viz. treba PJanda na autoforum) a razem dokazes pochopit ty naznaky a priznat si, ze neco obcas nefunguje. Nejsem zadny "pan Bych", ja ji mam v aute 2 roky. Navic v oleji, takze necuka jako ta sucha. DSG je super pro urcity typ aut (plynula jizda, nenarocny ridic = manzelka, rodina, pan tovarnik apod.), ale do pristiho sportovniho auta ja osobne volim jedine manual. Uz nechci byt super rychly a plynuly a efektivni pri razeni. Chci mit vetsi kontrolu nad autem. Proto si kupuju sportak. To je vse.