Po prechodu z manualu ve slabsim atmosferickem benzinu v SUV na DSG se silnym turbo dieselem v lehkem aute sem se citil jako v raji a samotne DSG mi taky pripadalo jako dar z nebes. Pokud po nem nechcete nic neocekavaneho, tak budete spokojen. Napr. nasazet jednotlive kvalty pri rozjezdu nebo podrazovat pri delsim przdeni, to mu jde paradne a hladce. Zkuste ale behem postupneho zrychlovani poradne slapnout na plyn a misto prerazeni je razem podrazeni a na to DSG neni pripraveno, protoze na druhe spojce uz ma vyssi kvalt a ejhle, uz cekate. Mozna troj-spojka, ta by to poresila. Horsi je, kdyz ma podradit o vic nez jeden stupen, pak je zas konec. Manual je v tomhle pohotovejsi a navic vite presne, co se deje a co se bude dit a kdy. Uz nekolikrat ve me hrklo, ze auto nereaguje jak chci a ten kamion se blizi. Pridam a ... ono nic... tak pridam vic a po chvili auto vyrazi, ale az moc, tak zas musim ubrat. S manualem radi vase ruka v primem spojeni s hlavou a snadno se prizpusobi situaci o ktere vi vsechno. DSG se jen snazi vysledovat, co asi prijde a tech vstupnich udaju moc nema ( zmena rychlosti, naklon auta, natoceni kol, ale pred auto a do vasi hlavy nevidi). Proto nemuze byt nikdy ani srovnatelne, natoz lepsi. Pak je tu samozrejme faktor "zabavy", kdy ma ridic lepsi pocit, kdyz do rizeni vic zasahuje, ale to samozrejme u rodineho auta nebo limuziny neni treba.