X6 ma narozdil od X5 aktivni diferencialy ktere pri jizde v zatacce posilaji vykon na vnejsi kolo, takze se kola chovaji jako pasy u tanku :-). X6 je podstatne tvrdsi mame x5 a ta je podle meho nazoru dost tvrda na nase silnice. X-drive je pernamentni 4kolka v krajnim pripade je pak schopy distribuovat az 100% vykonu na predni nebo zadni napravu. U x6 pak se pridava vyse zminovany diferencial. Zbytek techniky je shodny u obou. Jinak princip prenosu na kola je velmi podobny haldexu akorat pro predni i zadni kola je zvlast. Ne jako u wv kde se pripojuje zadek. Tady se pripojuji obe napravy a procentualne se rozdeluje sila dlejizdni potreby. Jinak podle me jeden z nejlepsich 4x4 pro normalni jezdeni. Diky absenci uzaverek ale na teren zapomen (elektronika dela co muze ale na blato je treba kratka, hrabou vsechny kola pak predni zadni pak vsechny ale nevyhrabes se) optimum je mozna tak polni cesta nebo louka, v zime je vse ok. Jinak obe maji akorat tlacitko na brzdeni motorem(asistent pro sjizdeni kopcu) funguje do 30 km/h.