Predne musim rict paradni vyber auta, navic ctyrkolka. Nikdy jsem jeste s necim ostrejsim s pohonem 4x4 sam nejel, musi to byt super
:yes:V cele recenzi je zminka o petistupnove prevodovce jenom jednou, pritom treba v jedne ktera se tehle docela napadne podoba
[odkaz] je zminovana jako celkem zavazny nedostatek. Priznam se ze to taky nechapu, u "lidovejsiho" modelu nez je STi bych prave cekal vetsi duraz na komfort, rychlejsi jizdu po dalnici a hlavne spotrebu. Jak tohle vnimas v praxi? Na druhou stranu v jednom mem aute je sestikvalt a pri 130 GPS toci nejakych 4200-4300 ot/min
>:-[] (a realnou spotrebu mam dlouhodobe mezi 11,5- 12 l, nehlidam to.
Druha vec na kterou jsem se chtel zeptat je akcelerace. Trosku nechapu udavanych 5,8 sec na 0-100 km/h v aute s pohotovostni hmotnosti okolo 1600 kg a vykonem 230 k. Navic u ctyrkolky, kde se hodne vykonu z motoru ztraci a na kolech uz je jiny (myslim v tehle vykonove kategorii aut kde jeste neni zasadni problem s trakci, aby se zrovna pri sprintu projevila vyhoda staleho pohonu vsech kol). Oficialni udaj u nove silnejsi Imprezy WRX s 265 k udavaji rovnych 6 sec. Cemuz bych mozna veril vic, ale to by 230-k. musela mit urcite vic. Vubec nechci nejak rypat nebo nijak zbytecne nelpim na cislech, ale tahle kategorie aut me proste zajima a zarazilo me to. Pro srovnani- mam vuz s pohotovostni hmotnosti cca 1350 kg a vykon cca 205-210k, oficialni udaj 0-100 je 6,6 a v realu to (s tovarnim vykonem 201k) asi nikdo pod 7 sec nedokazal. Pokud mam s pomerem cca 6,4 kg/k zrychleni za rekneme 7 sec, zda se mi realne hodnota 5,8 proste silne nadsazena u vozu s pomerem jeste horsim- 6,9 kg/k, navic s vetsi ztratou vykonu na kolech proti motoru. Diky za pochopeni a snad za odpoved jak je to skutecne.