Dá se říct, že je to opravdu z polovičky Honda Civic... Karoserie je mírně modifikovaná - zadní a přední světla, interiér je také z větší části přebraný a podvozek je komplet z Civicu - lichoběžník vepředu a multilink vzadu. Co se týká motoru, tak Rover sice v roce 1988, kdy K-Series vzniklo spolupracoval s Hondou, ale tento motor vznikl plně v režii Roveru. Díky jeho originální konstrukci dosahoval na svou dobu skvělých parametrů a i díky tomu byl vybrán pro vestavbu do aut jako Lotus Elise a Catterham... ještě dnes se najde hodně fanšmejkrů, kteří se pustí do přestavby motoru na VHPD verzi, krerá je schopna ve verzi 1800ccm dosahnout v atmosferickém plnění více jak 230 koní... dokonce jsou i tací, kteří dokázali úspěšně odladit kompresorovanou 1400ccm s pozor! 300 koňma ;-) Mezi znalci motorů je tento motor považován jako jeden z technicky nejpovedenějších motoru 90. let. Možná i proto vzniklo několik mutací jako 1,8 VVC se 160 K (obdoba VTEC), nebo 1,8 turbo přičemž všechny varianty motorů (1.4, 1.6, 1.8, 1.8 VVC, 1.8 Turbo) se montovaly až do roku 2005, kdy bohužel došlo k rozprodaní MG/Rover.
Co se týká dílů, ty spotřební jsou k dostání stejně tak dobře, jako u jakékoli jiné značky, sposta dílů je opravdu shodná s některými Hondími modely a když už snad něco není ve "autohypermarketech", tak se to najde na vrakovišti a nebo v Anglii, kde je pořád ještě dost obchodů s origo dílama. Abych nezapomněl i eBay je plný dílů ...
... na závěr zvu na www.roverclub.cz , kde se dá v diskuzi dočíst spousta cenných informací, které usnadní řešení případných technických patálií ;-)