Stejny olej pouzivame treba na Hondach Civic Type-R, co ma nejvyssi vykon v 7800 ot/min a omezovac v 8400 ot/min. Do turbomotoru se mi zda az zbytecny, ale rozhodne jde o jeden z nejkvalitnejsich oleju pro silne namahane motory co jsou vubec na trhu.
Jinak plny souhlas, laicka predstava tohoto oleje jako nejake huste vazeliny je silne mimo. Zimni cislo viskozity 10 znamena ze se muze pouzivat bezne od teplot -25°C, coz je pro Evropu (snad krome velehor a Ruska na par dni v roce) dostacujici. Vysoke letni cislo zarucuje stalost nejenom pri vysokych teplotach ale i v tom ze olej pomaleji ztraci vlastnosti za vysokych teplot nez oleje s nizsim letnim cislem. Kazdopadne prodlouzene intervaly vymeny oleje bych delal jenom s oleji prave specialne urcene pro tyhle ucely a predevsim u motoru kde to vyrobce dovoluje, nevim jestli je tenhle dnes uz starsi motor prave tento pripad. Jde i o zanaseni ol.filtru, ktery muze mnohdy vydrzet kratsi dobu nez by vydrzel olej.