< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak som sa zasmial...
To nevím, ale říká se tak 10 - 12 %. Každá automobilka má asi strategii nastavenou jinak. Neříkám, že někdo má na autě 50 % marži, ale že ceníková (tzn. doporučená) cena může být vyšší než reálná cena, aby člověk mohl číst na každém rohu, že na auto je poskytována sleva XX %.Škoda asi nebude dobrý případ, ale prémiovky jsou něco jiného. Už jsem slyšel od spousty lidí, že se ve finále dostaly na úplně jinou cifru, než jaká je v ceníku. Takže té "slevě" u A8 uvedené výše bych i věřil. Ale třeba jsem úplně mimo, o prodeji toho asi budeš vědět víc než já. Jen abych si v tom udělal jasno. Ty tvrdíš, že prodejci mají malé marže. Přesto se živíš tím, že u prodejců očividně vyhádáš ještě větší slevu, přidáš si svojí marži, a i tak dokážeš nabídnout nižší cenu než místní prodejci. To ta marže zas tak nízká nebude ne?