Turboefektu muze byt nekolik, ted jste jmenovali jenom jeden z nich co se nazyva turbo lag (prodleva odezvy motoru po seslapnuti plynu).
Jinak se mi to zda jako objektivne napsana recenze, i kdyz s S-Maxem zkusenost nemam. Ty zilky vyhrivani celniho skla me iritovaly i u Fiesty co jsem ji mel jednou z pujcovny, a to nejvic pri uplne obycejne jizde potme. Trosku traktorovy projev turbodieselu od Forda znam jak z te Fiesty, tak i z nekolika generaci (i te nejnovejsi) Fordu Mondeo. Rozdil mezi ocekavanim a skutecnou dynamikou auta s motorem o sile 163k je normalni, je to dan za vysokou hmotnost, DPF a u S-Maxe i za aerodynamiku.
Poznatek o rozvlneni zadi auta uz pri rychlosti 150 km/h me (vseobecne u Fordu) docela prekvapuje.
Edit- jeste k tomu auto r. 2004 a 2007 >:D Mne se zase koukam podarilo mit zaroven 2 auta r.v. 2007 (navic stejne znacky)- jedno s motorem roku 2004 a druhe hodnocene jako Hot-Hatch r.2007- hodnoceni magazinu Top Gear. Taky proc by ne, vzdycky nekomu nejakou tu cenu dat musi :-)