Garážmistři - dovolím si maličko (ale skutečně jen maličko a spíše podmínečně) nesouhlasit. Máš asi štěstí na garážmistry a smůlu na oficiální servis. Přičemž je pravdou, že v ofiko servisech VW / Škoda, protože je jich nejvíc, máš také nejvyšší pravděpodobnost, že narazíš na neschopného blba :-( Já se rozhodl, že "novému" auto by se mělo dostat profesionální péče, chodím k profíkům a jsem zatím příjemně překvapen, že ve srovnání s garážmajstry platím zhruba stejně, ovšem přístup, garance a profesionalita jsou na "poněkud" vyšší úrovni.
Ale je fakt, že 99% rozdílu tkví v konkrétních lidech
Stav vozů v bazarech a nabídka na CZ trhu - ano, zde je to tak, jak občas tvrdíval kolega Roman, s nímž jsem několik let sdílel kancelář - škoda mluvit, hanba mlčet. A jestliže tento konkrétní vůz má jasnou dohledatelnou historii a nefalšovanou servisku, ej jasné, proč jsi po půl roce marného hledání volil právě toto.
Tvrdost vyvážená pohodlnými sedačkami - já i má * si dovolujeme bytostně nesouhlasit ;-) Passat je tvrdej, tvrdej tvrdej a ještě k tomu nepohodlnej >:D Ale, pochopitelně, každý má o pohodlnosti jiné představy a každému sedí něco jiného
Spotřeba - pokud těch 8 litrů děláš při městské okruhu, pak je to pochopitelné. Fyzika se prostě okecat nedá.
A s řešením lepší dobrá pojistka proti krádeži nežli výměna turba také dokážu souhlasit, na dnešní podmínky je jak dělané >:D :yes: :yes: :yes: