Už vím, co jsi myslel. Měl jsi napsat, že Felicia má lepší deformační zónu při čelním nárazu, než vaše předchozí auto, tedy Š120. Š 120 je kapitola sama pro sebe, ta nebyla bezpečná, ani když vyjela z fabriky, natož pak po 25 letech provozu, kdy je všechno zkorodované.
Jinak na tom Felicie nebyla taky nejlépe, např. stejně staré Punto, Clio nebo 206 jsou na tom o mnoho lépe, dostaly v testech bezpečnosti 4 hvězdičky.
Jo a motor se při čelním nárazu má kam hnout, rychlosti aut se při čelním střetu sčítají, takže když 2 auta pojedou ve městě 40 km/hod a čelně se srazí, tak to je jako by tvoje Felicia narazila čelně do zdi v 80 km/hod! To by potom Felicia byla o polovinu kratší a motor by jsi měl v klíně, to mi věř! Sice ten motor vepředu něco zbrzdí, ale potom se utrhne a rozdrtí ti nohy v kabině. Jo čelní náraz v dnešní uspěchané době bez airbagů je skoro jistá smrt, stačí se dívat na zprávy v TV.
Tady máš fotky z místa nehody, Felicia nemá dobrou ochranu při čelním nárazu:
[odkaz]