Motůrek a koncovka výfuku
Zdravím tě a blahopřeji(se spožděním) k výběru perfektního auta(až na tu barvu). Sami ho doma máme. Yeti 1.2 TSI výbava Yeti(bohužel) barva modrá Pacific.A z toho pramení mé dvě otázky: Nevíš náhodou proč mají něktečí Yetíci 1.2 TSI jednu koncovku vejfuku a jiní zase dvě, třeba jako ty. My máme jenom jednu, a zatím nikde mi nebyli schopni odpovědět proč to tak je. Druhá otázka patří motoru. Po ujetí 1200 km nám motor začal přibližně v 2000 m.n.m klepat přesně tak jak popisuješ(plech o plech). V tu dobu jsme byli 1000 km od ČR a nevěděli co se děje. Ale auto furt jelo. Po dvoutýdenní dovolené jsme se vrátili domů se stále pojízdným autem, ale zvuk přetrvával. Ihned jsme s tím byli v servisu, ale tam nám řekli, že je to naprosto normální zvuk. Od té doby máme najeto již přes 20000 km a vše zatím funguje ale zvuk zůstává. Jelikož máme prodlouženou záruku tak by me zajímalo, co by se dělo, kdyby teď motor najednou klekl, bylo by to bráno jako vada výroby a motor by nám vyměnili nebo co by se dělo? Dík za odpověď a mnoho šťastných kilometrů.