Tak pokud ti nesedí francouzské řízení a jízda, tak člověk neočekává, že si sám pořídíš jedno z posledních aut z klasické francouzské školy? Proč sis jej pak pořizoval? Na naše cesty a na můj styl jízdy mi sedí FR auta hodně, pokud by ne, tak bych třeba uvažoval o jiném.
Co má design společného s řízením? THP je sice perfektní motor, ale taky vznikl ve spojení s BMW a je to zatím bohužel vrchol nabídky, co PSA umí. Hydraulický podvozek nic se sportovností nemá, ba naopak.
Možná jsi ještě novým Meganem nejel, natož GT nebo RS, doporučuji, Pokud jsi skončil jen u generationu, tvá chyba. Přečti si testy např. anglických novinářů a zjistíš, že z celé fr. trojky má nejlepší řízení a ovladatelnoust právě Megane. C4 byla a i stále je, chvála za to!, pořád velmi měkké a pohodlné auto, 308 také.
PSA prostě za Renaultem ztrácí v naladění podvozků do sportovna, což je z jedné strany škoda, ale z druhé strany je to dobře, protože mě např. v současnosti více oslovuje jízda v C4 než v Meganu, protože právě tu plavnost mám rád.
Pokud bys ale chtěl hovořit opravdu o něčem sportovním u PSA, tak jsi zapomněl na to nejpodstatnější. RCZ s 1,6 THP, pokud jsi ještě nejel, vřele doporučuji. Jinak třeba Laguna GT podle mne je lépe ovladatelná díky 4C než 508 GT, ale to zase kontruje v jiných oblastech.