překrucuješ vše, tak se neoháněj slušnou diskuzí, bagatelizuješ vše, jako správný čech.
Bohužel tě musím zklamat, na dálnici jezdím 110, a co jsem v posledních dnech viděl, ony kolony dělaly hlavně O2 řízené zkušenými řidiči. Diskutuj jako rovný s rovným, také ti nenadávám do starého páprdy bez reflexu a schopností se zkušenostma éry komunismu. Zatím úctu ke starším mám, ale vidno, že si jí vůbec nezasloužíte.
Stilo není můj první vůz, já už jich pár na sportovních prostorách zlikvidoval, a můžeš si být jist, že mých strávených desítek hodin na oněch místech dalo o sportovní jízdě víc než tvé cestě z práce do práce.... Nezmiňuj se o vyježděnosti, nemůžeš vědět kolik mám anježděno a kudy, nemám najeto moc, zatím jen 150tisíc, ale s tímhle jsi začal ty né já. diskutére..
240 je myšlen teoretický strop, chybí na to výkon, já nikde nepsal o tom, že s někým závotím, to je tvoje mýlka a diskreditace, to není slušná diskuze z tvé strany.
DTM vozy jsi dal, a já to to vysvětlil, nemáš na to reakci, tak to zase nebagatelizuj!
Já jsem neproflusal auto, proflusal jsem recenzi! Je hrozná!!! Ale nemám to srdce číselně hodnotit...
K testu s gumou ;-) k tomuto jevu u předepsanýcg gum dle TP nedojde a víš proč? Protože je tak povaha podvozku tomu navržena, guma se v bočnici namáhá na tah, zvláště ty zesílená mají tah tak velký, že překonají adhezi pneumatiky s bezpečností 4x! /hel náklonu, tlumení podvozku a práce stabuilizátorů právě zabraňují tomu, aby se vnitřní část bočnice nepodebrala a nezdeformovala běhoun!!!! Žijete v dobách diagonálních gum a to je na tom to smutné!!! Přilnavost je zkrátka +- pořád podobná, nehodlám řešit zda se uthne pneu ve 170 nebo ve 171kmh...... už jsme doma? ne protože vy příliš moc nepřemýšlíte.... Pořád hodnotíte přilnavost stejně jako ovladatelnost a stabilitu... To já nikoliv! řeším pouze přilnavost.... A to je bohužel ověřené zjištěné a otestované, stačí si pročíst ADAC testy, tam jsou o tom taky nějaké články. K tomuhle zjištění se bohužel jízdou z práce do práce nikdy nedostaneš..... A pokud jsi se někdy dostal do smyku, věř že vinou byla řidičská chyba a nerovnosti terénu popř vada tlumění! Protože onu přilnavost jsi nebyl schopen zajistit.... Tak a teď diskutuj, čekám už konečně nějakou konstruktivní diskuzi.
A jinak těm silám.... Pořád se bavím o rovnováze sil, že ona odstředivá sílá, neb to přetížení = síle třecí nebo je menší... Udivuje mne, že jsi to ještě nepochopil, neb by ti došlo, že tím odstředivou sílu řeším v každé větě a tím i deformaci bočnice... Pozorní to čtenáři...