Hele než Ti trochu rozeberu Tvé výtky tak Ti zkusím něco objasnit.
Neber můj komentář taky zle jen reaguji
Octavii nemám na to abych někomu natrhával * na cestě na to jsem jí nepořizoval Je to zcela rodinné auto které pro mě představuje spoustu ušetřených peněz.
Jednak je to tím , že originál nahr.díly mám opravdu za babku což Ti fakt vysvětlovat nebudu , a taky tím že tento motor je tímto proslulý což asi nevíš jinak bys nepsal místy takové bláboly
:-)Spotřeba
nechápu někoho kdo zaručeně ví , že ten druhý to tak nemůže přeci mít , dle čeho soudíš měl jsi Octavii máš s ní zkušenost , že nesouhlasíš??? nevím k čemu by Ti byla spotřeba při zrychlení 30-50 ???? navíc zaleží přeci na tom jak šlápneš na pedál né ? nebo snad i na toto máš výpočet tlaku nohy?
Dvojnásobný rozdíl hochu poznávám pokaždé když jedu na benzinku s felicii jsem tam byl co 500km a s Octavii cca co 1000km
Motor
Tento motor není nejlepší na světě to nikdo netvrdil , jen píšu , že v době kdy se tento motor vyráběl byl ve střední třídě jeden z nejlepších teda pardon spíš to byla verze 66 Kw která neměla variabilní naklápění lopatek a co se týče spolehlivosti kolik Fiatů jsi potkal z nájezdem 300 - 400 tis/km ? A díru do světa s ní nedělám to jsi napsal TY !
Moc se chytáš slovíček spotřební věci a celkové opotřebení auta je rozdíl .
Kola nedrží drží jen pneu....Hm nechápu jak si to pochopil a ptát se radši nebudu. To je snad jasné né že drží kola , ale při použití většího kola a širší pneu je stabilita větší zkus si dát na stilo 17 chvíli jezdi a pak mi napiš jaký rozdíl si cítíl asi se už nebudeš houpat
Stabilita
"definoval bych to spíše jako zklepšení pocitu a enormní zatížení horšího podvozku (řeč je převážně o zadní nápravě a rozvoru) -> rychlejší opotřebení pneu, brzd, nemluvě o nápravě celkově- stabíky atpd..."
Hele nechceš to napsat za mě
:no: Je to můj názor a zkušenost tak nevidím důvod proč se Tím tak zaobíráš
:no:Dílenské zpracování
toto už nedávám Hele je to moje Octavia a když je pro mě interiér praktický tak je pro mě praktický a je mi šumák zda je praktický pro Tebe. Kvalitu zpracování hodnotím podle toho , že mi v interiéru po 175.000km nic nevrže (jako tobě) nikde nic neklepe a to jezdím na Těch velkých nizkoprofilových kolech co nemáš rád. Jo koukni zde
[odkaz] a najdi mi v tom seznamu Fiata nebo se snad v té době nedělal ?
Brzdy
Fakt jsi to četl ?? Octavia dostala vřed i vzad místo sériových ,brzdy Brembo které na to jak je auto obludně velké a nemotorné tak brzdí dobře (poznámka dobře je za 3 ju ať to zas nepochopíš , že jsou nejskvělejší)
Nadčasová
Opět a zase ??? vidím Octavii svýma očima a dle mých očí je nadčasová pokud to tak nevidíš a jseš přesvědčen tak to nevidíš no , ale s tou xsarou s tebou budu souhlasit našim stojí už 7 let před barákem a je pořád hezká
Nechápu jak můžeš hodnotit moji gramatiku když sám napíšeš toto hodnocení s toliko chybama, zameť si před svým prahem a pak házej špínu na ten můj. ??
poznámka vez , že Ty kuláky ramena atd... při 17 trpí daleko víc než brzdy
Ano brzdy trpí pokud auto načipuješ a necháš tam sériové brzdy ty jsi vyměnil brzdy ??
Je mi to jasné proč toliko kritiky stačí si přečíst tvou recenzi
"Oči se zaměřily na Octavie. Možná to neměly dělat. Žalostný stav interiérů ojetých vozidel svědčí o jejich nekompromisních zkušenostech automobilovým životem a jelikož jsem člověk mladý, rád bych vůz co bude se mnou držet krok – do dvou let svou smrt neplánuji. Octavii jedině v naftě, toť bylo moje pravidlo. Stav naftových vozidel v ČR je rok od roku stejný, najeto 120000, rok výroby 2000 cena kolem 100000, super stav, s pofiderní historií, pofidérního držení těla, pofidérního zvuku motoru a ještě pofidernějšímu poměru „ujeté kilometry na rok života“. Asi se v něměcku běžně naftové motory na 10tisíc km ročně kupují "
koukal jsi na moje fotky interiéru připadají Ti žalostné ? mě né a ani kolegům s daleko mladšími vozy (neberu design ) v Čr se nadá moc pořídít solidní auto , proto jsem si OI nechal dovézt z Německa
"jsem si chtěl koupit téměř nejporuchovější vůz co dnes na cestách můžete potkat – Felicii)"
v té tabulce Felicie byla tak to s ní nebude zase tak špatné navíc celková roční oprava a investice do Felicie je mnohem levnější než tvoje jedna garanční prohlídka nebo to bude hodně stejné
"Jízdní vlastnosti jsou ale vynikající. Vůz se na 195/65/15 gumách krásně houpe"
to asi nebude vynikající když se houpe
"Po stránce interiéru bych řekl, že o krok převyšuje hlavního konkurenta – Oktávku stejné generace"
co s toho když je to pěkné , ale vrže to
:-(hlavní konkurent STILA byl GOLF FOCUS MEGANE atd...prostě HOT HACHE a né octavia ta s nima byla pouze ve skupině
"Naladění podvozku bych odhadoval jako bezpečné do 200km/h, s 215/45/17 by neměl být problém valit i 240 "
tzn zkráceně lepší stabilita ne?
"vůz strašně plave na přední nápravě, guma se kroutí a spolu s malou odezvou volantu, to nepřidává k mému pohodlí. Za to v zatáčkách drží jako prase"
tak plave nebo drží jako prase ?
Když budu mít 15al tak taky nemusím zpomalovat na dírách jelikož profil 195/65/R15 je balon jak na traktor
Závěrem tento měsíc od 25ho se chystám směr Orlová tak si můžeme dát sraz v Havířově a trochu se projed třeba po kruháči atd...zjistit jak to sedí atd ... a třeba už si nic vyčítat nebudeme.
Hlavně to ber z rezervou , ale pochop musel jsem reágovat , taky bys to uděla kdybych Ti hanil v tvých očích vysněné Stilo a snažil se Ti vnutit můj názor na spotřebu design atd...
Každému se líbí něco jiného a má jiné priority
Zatím se měj a s tím srazem to myslím vážně a pokud né rád Tě třeba přivítám v Naší fotosoutěži na MACZ
[odkaz]Matheas