trochu negativní kritiky
Všeobecně nechápu, jak tak gramaticky špatně napsaný článek může být nejlepší, když jsou tady jiné odbornější články. To bez urážky. Dále bych měl pár značných výtek a poznámek.
spotřeba - udávat spotřebu ve městě při ustálené rychlosti je do nebe volající, spíše mne zajímá, jaká je spotřeba při akceleraci z 30-50, aneb údaj simulující spotřebu mnohem lépe... Po městě s 1.9dízlem pod 6 prostě nejde jezdit, souvislou 50ku na 4tý stupeň a 1200ot taky zajedu za 4l i se svým JTD. Co se údajů mimo města a dálnice týče, tak možná okamžité hodnoty na rovince.... Jediné s čím mohu souhlasit je tvůj celkový průměr, ten prozradil o vozu asi nejvíc. (felicia 1.3 taky žere ve měste cca 4,5l při konstatní rychlosti, takže kde je ten tvůj dvojnásobný rozdíl?)
motor: nechápu proč z těchto TDiček všichni dělají díru ve světě, přitom se jedná o pokus dohnat konkurenci. Každopádně poznámka: spotřební věci jsou všechny díly v motoru - tedy celý motoru
Al kola: kola nedrží, drží jen pneu.... Co se gripu týče, je jim většinou jedno jaký profil, jde o šířku... Každý vůz má ale své limity a né každý široké gumy potřebuje. Pneu nad 215, už jsou tězce diskutabilní.
K tvým silným stránkám:
Stabilita 17" podpora horšího podvozku -> definoval bych to spíše jako zklepšení pocitu a enormní zatížení horšího podvozku (řeč je převážně o zadní nápravě a rozvoru) -> rychlejší opotřebení pneu, brzd, nemluvě o nápravě celkově- stabíky atpd...
Dílenské zpracování je řešeno německy, nikoliv prakticky a kvalitně na svojí třídu.... německy=> jednoduše - a přitom komplikovaněji než je možné.... i němci se ale učí, díky bohu škoda jen že svým počtem vládnou světu a jejich patriotismus+vliv, ovlivnil čechy několikrát tak, zvlášť když už z jejich dokonalíé škodovky udělali ještě dokonalejší ,při jejím převzetí pod patronát....
brzdy: brzdy jsou právě slabou stránkou oct (zvlášť u 17" líťáků), ikdyž věřím, že oproti felcce to je posun o tři třídy vejš.
- design: representativní už dávno není, ale nadčasový byl, možná proto, že se jednalo o práci italů, stejně jsem přesvědčen, že třeba citroen xsara byl mnohem hezčí a nadčasovější cůz, jen to byl bohužel francouz. (to je ale už opravdu jen subjektivní)
- reakce k těm tvým kulákům, věř, že ty netrpí rozhodně tak jako brzdy.