Také Tobě se omlouvám za pozdní reakci! :-( Do Leganzy se v prvopočátcích výroby dával ještě jeden motor - 1,8/2,0L SOHC původem zřejmě z Espera, ale vzhledem k tomu, že se ani jeden kus nedostal mimo Jižní Koreu, jsem to v recenzi nezmínil. Leganzu zařazuji do vyšší střední třídy podle soudobých pramenů, dneska samozřejmě díky obecnému zvětšování rozměrů aut by to byla čistá střední třída. Co se týče ceny, tak např. v roce 2000 byla základní cena Leganzy 2,0 CDX 649 900 Kč (Leganza 2,2 CDX stála ještě o 40 000 Kč víc) a i tehdejší recenzenti psali, cituji: "Poměr užitné hodnoty k ceně je v tomto případě skutečně bezkonkurenční." A třeba taková firma DAPAS z Kroměříže nabízela v témže roce Leganzu od 584 910 Kč...
Pro někoho tuctovka, no mě si získala hned na první pohled. Tak to prostě je, 100 lidí = 100 chutí. Kdyby ne, nebylo by tolik různých značek a modelů aut... :-)