Moje postřehy III.
Tak, moje anabáze s Citroenem pokračuje. Je to již dlouho, co se mi neozvali, tak jsem je popostrčil mailem. Dnes jsem měl telefon. Mám k nim dojet v útery na geometrii. Oni ten výsledek zašlou do Rakouska, do nějakého centra Citroen, a oni jim prý poradí, co udělat - vyměnit. Pokud to nepomůže. přijede odborník z Prahy, vezme si k ruce technika, bude jezdit, zjišťovat, jak blbě se to chová a postupně dělat opravy - úpravy. To je nekonečný příběh. Jinak mohu říct, že mám ujeto něco přes 50000 km a nemohu si jinak stěžovat. Nic se nerozpadá, vše drží jak má, neskřípe, nevrže, netluče, motor jede velmi dobře, jsem schopen udržet spotřebu na něco málo přes pět litrů (ale taky ho vyhnat na dálnici na 7-8 litrů). V zásadě hororové věci, které někdy čtu, se mi neprokázaly. Moje chyba je pravděpodobně vada určite serie - možná několika kusů - a kdyby nebyla jsem úplně spokojen. Časopis Svět motorů ted ukončil test na 50000 km s Partnerem se stejným motorem a stěžovali si v zásadě na pár věci, jako že rádio se po výjezdu z podzemky nenaladilo hned na správnou frekvenci, což mi je fuk, to není hodnocení auta jako takového a že si někteří stěžovali na řazení. Prohnal jsem světem už nějaké auto, ale že by nějaké bylo extra lepší říct nemohu. Na řazení bych si teda nestěžoval. Vzpomínám si na Passata od kamaráda, řazení bylo opravdu přesné, ale dost tuhé, normálně mě při jízdě po městě bolelo zápěstí. To raději volnější kulisu. A nakonec ze zkušenosti vím, že kulisa vypadá přesně tak, jak ji majitel používá - v řadě případu mučí. Půlce mých kamarádu bych ruce ulomil za to, jak řadí. Rvou tam rychlosti násilím, klidně v padesáti v milisekundě ze tří na dva......... Ve sto tisících je z toho kvedlačka. Tak........... budu informovat jak se mnou rakušáci pořídili. Mějte se.