Jak jsem zmiňoval, nemám v důvěru v autorizované servisy Subaru, neboť mě neustále nebavilo poslouchat výmluvy typu: koroze podvozku a výfuku nemá vliv na provoz vozu, velice logické a profesionální, přijde mi, že Subaru Forester je prestižní vůz, ale pouze cenou (můj vůz stál 650.000,-Kč)
Neoficiálně mi servisní technik sdělil, že je to vše na popud dealera pro Českou republiku, musí se šetřit kde se dá???
Do doby než jsem zaplatil plnou kupní cenu, tak mě hostili kávičkama, běhali kolem mě 2.prodejci a Forestra vynášeli do nebes, Toyota RAV 4 byla pro ně absolutní povl (o Ravce jsem totiž uvažoval) po prodeji to prudce uhaslo, tím asi myslel Vaclaviček fiktivní 3.letou záruka a ty kecy kolem toho.
Ať to ale jen nekritizuji, v zimě je pohon všech kol velká výhoda, ale nemyslím si, že by mezi Forestrem, Tiguanem či Rav 4 byl nějaký velký rozdíl (co se týče pohonu všech kol :-) ), pro běžného člověka je to podlě mě nepostřehnutelný rozdíl.
Motoricky hodnotím dieslovou variantu ve Forestru jako průměr, nic extra v tom nezhledávám, má to specifický zvuk a má možná vyváženější jízdní charakter, kdo ale jezdí s Forestrem-lesníkem rally ?