A proč myslíte že se o tom moc nemluví? Po roce 1990 převzal kompletně celou výrobu ve Zwikově VW dokonce poslední trabanty 1,1 a Polo I se montovali na jedné lince protože používali stejný motor, jelikož se kvalitou a tech vyspělostí Trabi a Polo nedali porovnávat (navíc tomu VW záměrně pomohli, Polo bylo o pár DM levnější a dělalo se z kvalitnějších plechů...) přestal se Trabi vyrábět. Nakonec VW přenechal jednu část starého areálu původní továrny ke zbudování muzea za nepsanou dohodu, že se o tom, že Golf I je Trabant 603 nikde oficiálně nebude zmiňovat. V muzeu je ten Trabi 603 označen jako jeden z prototypů jenž se neuskutečnil a tečka. Všichni ale ví že tehdejší ministr průmyslu nechal vývoj direktivně zastavit, vše se muselo oficielně skartovat a sešrotovat, no a on, údajně za tučný bakšiš do Švýcarské banky, předal VW kopletní dokumentaci. Vše se odehrálo v temných dobách 70 let minulého století, kdy byl, po ukončení výroby Brouka v NSR a dvou mezitipech před Golfem, VW na pokraji bankrotu....