LPG :-) , zkušenosti by byly s loni jsem najezdil 40 tis km s lancií kappa, zkušensti jsou bezesporu pozitivní. Problémy s ventily u italských motorů nejsou, protože jsou již z výroby plánována na alt. paliva CNG, LPG. S ventily jsou problémy co vím u forda, popř. každého motoru s měkkými sedly ventilů. Spoustu reakcí na internetu, najdeš negativních a na staré systémy s centrálním směšovačem. Nenech se odradit a pokud chceš tak si sežeň někoho spolehlivého, popř. zavedenou firmu na montáže LPG. Polský sekvenční system STAG bude do 25 tis., popř. italské tartarini přímo montované fiatem za 27600 kč. rezervu vyhoď a dej lepící sadu, musím to zaklepat na dřevo, ale za celej život jsem nepíchl, abych musel tahat rezervu, to mám najeto asi pul milionu. LPG budu montovat do galaxy V6 a pandu zaplynuju taktéž. Jen si uvědom, že do nádrže LPG s papírovými 40 litry napustíš jen 80 %, takže nádrže musí být co největší, jsou různé typy toroidů, výškově i s plným středem, u pandy bych oželel i kousek kufru, protože i ta benzínová na 35 l je bída. Na benzín jezdíš za 5 x 35 = 175,- a plyn 5,5x17= 93,50 Za 30 tis. km to máš zaplacený. Další handicap plynu je nutnost zkrátit výměny oleje o 1/3 olej bych měnil místo po 20 tak po 15 tis ( panda má 2,5 l oleje, takže fin. legrace ) a jednou ročne kontrola LPG popř.výměna LPG filrů / 500 kč/ Takže LPG určitě u malých aut ano, pokud najedeš více km, prostě čím auto víc žere, tím se plyn víc vyplatí.